Retourneringsbeleid

Heb je vragen met betrekking tot het retourproces? Dan is deze pagina voor jou bedoeld!

Retourneringsbeleid

Retourneren dat kan via onze leverancier, VanDerMeer!

Geen probleem! Als je toch niet tevreden bent met een product, of het artikel komt beschadigd aan, is het mogelijk het te ruilen of te retourneren. Het product moet dan wel aan enkele voorwaarden voldoen, afhankelijk van de reden van retourneren.

Is product kapot of beschadigd?

  1. Laat het ons binnen 48 uur weten via klantenservice@vdmdtg.nl met begeleidend schrijven en foto’s van de beschadiging(en).
  2. Retourneer het artikel binnen 14 dagen na de dag van ontvangst met ons retourformulier. (Hieronder te downloaden)
  3. Het product moet bij ons aangeschaft zijn. (of bij dierenkeuken)
  4. Neem bij retourneren in de groothandel altijd de kassabon of factuur mee en vul het retourformulier in voor snelle afhandeling.
  5. Voor het retourneren van producten via de pakketdiensten worden handlingskosten van € 2,78 excl. BTW gerekend.

Niets mis met het product, maar toch op zoek naar iets anders?

  1. Stuur of breng jouw artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour met het retourformulier.
  2. Kom je het product retourneren in de groothandel? Neem dan altijd je kassabon of factuur mee en vul het retourformulier in voor snelle afhandeling.
  3. Het product moet bij ons aangeschaft zijn.
  4. Het product moet ongeopend en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden (tevens vrij van prijzen/stickers).
  5. Voor het retourneren van producten via de pakketdiensten worden handlingskosten van € 2,78 excl. BTW gerekend. In alle gevallen geldt dat medicijnen en afgeprijsde artikelen niet retour genomen kunnen worden!
 

Voor meer vragen over ruilen of retourneren kun je contact opnemen met onze klantenservice via contactpagina!